Beregning og beskatning af personalegoder

Hvad er personalegoder, hvilke skatteregler knytter sig til personalegoder, og hvad skal med på lønsedlen?

På kurset om personalegoder dykker vi helt ned i reglerne for, hvordan personalegoder beregnes og beskattes, hvad du som arbejdsgiver skal indberette, og hvordan du gør det korrekt.

Kurset er for dig, der er HR-medarbejder eller lønbogholder, og som allerede har kendskab til lønadministration. Måske har du tidligere deltaget i lønkurserne Ny i løn og Erfaren i løn og ønsker nu at gå i dybden med reglerne for personalegoder.

På kurset om personalegoder lærer du blandt andet om

• beskatningsreglerne for fri bil og fri telefon
  • bruttolønsordningen
  • bagatelgrænsen
  • rejse- og befordringsgodtgørelse
  • indberetningspligt og undtagelserne

Vil du have hele pakken?

Vær opmærksom på, at vi også udbyder kurset som en del af en kursuspakke i løn, hvori et både et grundlæggende og et uddybende lønkursus såvel som kurser i finankontering af lønsedlen og håndtering af ferieloven også indgår. Du sparer 3.500 kr. ved at købe hele kursuspakken.

Kurset om beregning og beskatning af personalegoder varer en halv dag fra kl. 9.00 til 12.00.

2.500,00 kr. ekskl. moms

Det får du med i prisen

Undervisningsmaterialer og en let morgenmad før kursusstart er inkluderet i prisen.

Din underviser på kurset er Lone Bahne.

Kurset foregår som klasseundervisning. Vi ønsker et maksimum på 12 deltagere på holdene, så der er god tid til hver enkelt og mulighed for sparring og dialog undervejs på kurset.

Online via Teams

Som noget nyt udbyder vi nu også kurset online via Microsoft Teams. Online kurserne foregår, ligesom de fysiske kurser, i tidsrummet fra kl. 9:00 til 12:00.

I vores tilmeldingsformular kan du se, hvor og hvornår kurset afholdes. Vælg det sted og den dato, som passer dig bedst, og udfyld derefter tilmeldingsformularen.

Vi anbefaler, at du læser vores kursusbetingelser, inden du deltager i et kursus.